Servicii administrare imobile

Preț

București
Vezi pe hartă

Anunț depus

Detalii anunț

Societatea noastra ofera servicii de administrare imobile pe baza de contract, prestate de personal calificat si atestat de primarie conform legii 196/2018 pentru aceste activitati.

Utilizam pentru administrarea financiar contabila softul infomatic BlocManagerNet, ce ofera acces din aplicatia e-bloc la documentele si rapoartele contabile fiecarui utilizator, pentru un grad maxim de transparenta al activitatii.

Serviciile oferite de firma noastra sunt:

ADMINISTRARE FINANCIAR CONTABILA
-intocmire lista lunara de plata cu documentele explicative si lista luna a facturilor
-plati facturi catre furnizori si prestatori
-centralizare si procesare calculatii consumuri contoare apa
-mentinere evidente lunare ale fondurilor de rulment, reparatii si cele speciale
-intocmire registru jurnal, registru de casa si de banca
-depunere lunara a declaratiilor fiscale daca exista personal angajat
-depunere balante activ pasiv la primaria de sector
-optional servicii de casierie*
*Softul informatic utilizat permite plati din aplicatie cu cardul, la terminale PayPoint sau prin transfer bancar insa mai sunt si proprietari/chiriasi care prefera inca plata cash

ADMINISTRARE TEHNICA
-citire lunara contoare apa
-verificare lunara contoare, valve, electrovalve, panouri electrice etc.
-verificare periodica stare instalatii comune si constructie/anexe/imprejmuiri/cai acces
-prezentare oferte de pret si devize de lucrari, la cererea comitetului executiv
-supervizare si receptie lucrari contractate de asociatie
-elaborare plan anual interventii programate si urmarirea respectarii acestuia de catre contractori.
**serviciile oferite in pachetul de administrare tehnica cu exceptia celor obligatorii dpdv legal pot varia foarte mult in functie de cerintele beneficiarului, de accea nu se poate avansa nici o estimare de pret inaintea unei discutie aplicate pe suma si specificul tuturor solicitarilor beneficiarului.

INFIINTARE ASOCIATII DE PROPRIETARI***
-organizare sedinte preliminare si de constituire
-colectare documente proprietari/dezvoltator
-intocmire act constitutiv, acord asociere, regulament ordine interioara
-depunere documentatie la judecatorie pentru obtinere hotarare judecatoreasca de infiintare a asociatiei
-obtinere certificat inregistrare fiscala
-deschidere cont bancar
-incheiere contracte initiale de furnizare utilitati
***pretul estimativ al acestui serviciu este de 1200 lei si se factureaza o singura data.
Avem parteneriate cu firme de curatenie cu echipe specializate pe activitati de curatenie/mentenanta si salubritate in imobile rezidentiale, parcari, curti/gradini.
De asemenea colaboram cu instalatori/electricieni autorizati, firme specializate in montaj mentenanta sisteme si automatizari acces, lift si supraveghere video, ingrijire spatii verzi si intermediem in mod gratuit contractarea cu acestia a serviciilor oferite.
In cazul in care oferta noastra de servicii raspunde nevoilor dumneavoastra, va rugam sa ne contactati pentru a stabili impreuna masura si conditiile unei viitoare colaborari.

Raportează anunțul

Distribuie anunț

Gestionarea anunțului

Modifică anunțul Elimină anunțul

Statistici privind anunțul

Număr de vizite : 89

Ultima vizită : 30/09 ore 10:18

Nr. anunț : 19270